måndag, april 19, 2010

Våren kommer för fullt...

























och sticka sockorna är blott ett minne nu!
Visst var dom tjusiga dessa? Jag köpte dem på en julbasar.

I övrigt har min almanacka varit full proppad just nu och det har inte funnits tid till att varken fotografera eller blogga.
Synd, för Ville valpen växer så det knakar så jag hade gärna tagit några foton på honom innan han blir fullvuxen.

Ett litet tips vill jag i alla fall ge er alla! Om ni inte redan har aloe vera hemma så skaffa det!
Jag hällde ( av misstag) kokandes vatten över min vänstra arm på påskannandag och idag exakt 2 veckor efter ser man att huden är mörkare på en liten yta. Annars har det läkt otroligt bra.
Jag fick höra igårkväll att om man brännskadat en yta större än handflatan bör man uppsöka sjukhuset.....

Nu skall jag gå och lägga mej, jag har ännu några långa dagar framför mej innan jag hittar en lucka i almanackan.

Ha det gott alla!

3 kommentarer:

  1. Oj då!Du sms:a ju nåt om armen åt mej men nu först fattar jag!De va ju bra att de fixa sig,min egen aloe vera spray flaska e snart slut måste köpas ny!Häls.A

    SvaraRadera
  2. Jee...Aloe Vera var det :)

    SvaraRadera
  3. vad jag letade efter, tack

    SvaraRadera