söndag, februari 15, 2009

Vackert vinterbröllop


det var vi på i lördags!
Mina killar tyckte att det var bra att moster gifte sej på alla hjärtans dag för det är så lätt att minnas nytt år. Jag som aldrig kunnat tänka mej vinter bröllop fick en helt annan uppfattning nu, det var så fint, så fint. Min dotter var brudtärna och denna vackra bukett hade hon, murgrönan runt omkring är formad som ett hjärta.


Dessa fina uppsättningar prydde kyrkan och senare också borden på festen.
Som tack för hjälpen fick vi två av dem. Jag tyckte dom var så fina!

Maken tog vin med sej hem från festen, men eftersom brudparet inte själva dricker vin så fick vi fler vinflaskor idag.
TACK för fin fest och lycka till i fortsättningen Syster yster!

2 kommentarer:

  1. det är jag som skall tacka!
    Till hela familjen och till världens bästa syster!kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, de är så vackra dessa blommor :) //mami

    SvaraRadera