onsdag, september 24, 2008

Idag har jag hittat min soffgrupp...

den på övervåningen alltså. Nåja, den har stått där hela tiden, men den har varit så full med rena kläder att jag nästan glömt hur den ser ut ;) . Och ena fåtöljen har varit full med kläder som väntat på reparation, men nu har jag tagit itu med det och nu känns livet flera kilo lättare igen. Återstår makens 2 jackor som behöver nya dragkedjor...

I helgen hade vi skördefest på sommartorpet, riktigt mysigt med alla lyktor ute och inne i höstmörkret! Lyktan på bilden är systers och jag tycker den e ljuvlig, snålheten tog mej så jag köpte ingen.
Söndag städade vi bort på torpet för detta år, så nu blir det att vänta på nästa vår..
Mysig höst önskar jag alla andra också!

3 kommentarer:

  1. Fy för trasiga dragkedjor....
    gillar inte alls och sy i dem // mor

    SvaraRadera
  2. gjorde du inte som marks mamma med de kläder som skulle repareras??// syster

    SvaraRadera
  3. haha, jo några kläder gjorde jag så med, så då gick det betydligt fortare att fixa högen med kläder...

    SvaraRadera