söndag, augusti 03, 2008

Vart tog sommarvärmen vägen?


Just nu längtar man inte till stranden, men hoppas det kommer lite värme ännu någon vecka så vi hinner simma och njuta lite till ännu.
Igår var jag på marknad/loppis. Jag var och sålde Aloe Vera, men hittade lite fynd att köpa själv också. Som en triologi av Josephine Cox, tänk vad billigt man kan fynda begagnade böcker.
Inatt har "stora" killen min en kompis som övernattar här, första gången faktist som nån av killarna har "nattkompis". Det har varit riktigt lugnt och skönt hela dagen, dom har haft fullt upp att leka hela dagen så mina egna killar har glömt att bråka sinsemellan. Nu är godnatt sagan läst och det är riktigt tyst i huset, så jag gissar att alla killarna sover.
Imorgon natt är det lille brors tur att få ha kompis över natten.
En skön vecka önskar jag alla andra som kikar in här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar