onsdag, januari 11, 2023

Nytt År med nya möjligheter....

 och jag har inte skrivit något här på över 1 år...
pga många orsaker...
tekniken utvecklas och man irriterar sej på att det inte funkar som förr....
corona åren var som en ända uppförsbacke och 
ibland undrar jag om jag inte försökte överleva snarare
än att verkligen leva?!

Men ibland saknar jag den digitala dagboken som ändå påminner mej om att jag gör eller gjort många trevliga och roliga saker och NÄR vi gjort det 💖

Idag blåser det ute och regnet smälter bort snön.
Men årets första dag var solig och fin....
Vi samlades på villa Sjöstrand för att avnjuta en utebrunch 💖
Och jag fick möjlighet att pröva min julklapp Hällmarks pannan
som vi stekte plättar på.
Allt har sina för och nackdelar 😊
En osandad väg betyder att Otto och jag har möjlighet att vara ut 
med sparkstöttingen 💖
Jag har också varit till simhallen och plaskat med barnbarnet och
syster och hennes 3 killar (första gången till simhallen sen corona bröt ut)

Men nu skall jag fortsätta att städa ut julen.
Granen barrade så mycket så den var rätt tom då den äntligen kom ut på gården.

God fortsättning på året om nån kikar in!

1 kommentar:

  1. Som jag väntat på ett inlägg!!!!

    Så fina bilder och vilken härlig 1.1.2023 dag vi fick💪

    SvaraRadera