fredag, mars 26, 2021

Ibland sätter man mer energi på....

 att reta sej på saker än vad som går åt att åtgärda problemet....
Som de skitiga fönstren, oj vad de retat mej....
Sen då jag gick ut och tvättade dem var det gjort på en liten stund!
Sen städade jag bort det sista av julen och hittade en låda
med påsk saker barnen gjort då de var små 😃
Den otrolig vackra löparen (duken) har en underbar kvinna vävt 💛
Och vad passar bättre på påsk än troll?
När man renoverar glömmer man alla platser man 
behöver el uttag på....
Men nu då jag har fått ett uttag här så hittade äntligen
Rolf Lidbergs troll lampa sin givna plats.
Som alla hans troll har de bara kommit ut i visst antal
och alla är numrerade.
Och nu då det börjar skymma lyser den så fint 💛
Förra helgen kom terrass dörren på plats 😍
Lillebror och maken fixade den...
Jag var bara ner och inspekterade i måndags 😂
Och det var klart godkänt 💛

Tibbe och jag blir ensam hemma ikväll så vi får ta 
myskväll själva.
Ha det gott alla! 💛

1 kommentar:

  1. Oj vilken LJUVLIG LAMPA!!!! Den passade så himla fint där!
    Alltså den bastun med de fönstren och den utsikten gör mig alldeles lycklig!Oj tänk att vakna upp där helt fantastiskt!!!VAUV säger jag bara vilket jobb och vilka duktiga jobbarer!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera