söndag, mars 21, 2021

Detta har mött oss....

i hallen länge nu....
Det vackraste pepparkakshuset någonsin 😍
Och på frågan om det inte är dags att riva det snart har svaret varit...
NEJ! Detta är inget jul hus, detta är villevillakulla....
Mina 3 numera vuxna barn gjorde det gemensamt till julen...
Och jag älskade det 😍
Många bilder över ett pepparkakshus 😂
Men oftast är det de små sakerna som förgyller ens dag 💖
Men nu känner jag ändå det är dags för våren!
Trots att det inte alls känns som vår ute idag...
Förra helgen var vi och satte i ny dörren i bastun på villa Sjöstrand 
så det tar sej lite i gången 😍
Denna helg fick vi hem lillebror från "millin" och
vi gjorde pizza buffe på fredags kvällen 💖
Mamma kom också och åt med oss och jag är så 
tacksam att hon fått den första dosen vaccin.
Min favorit är med kallrökt lax, creme fraiche klickar,
kaviar, dill o lite pressad citron 😋
Som sagt...livet är lugn (för lugnt 🙈)
Hundpromenader, god mat och jobb....

Sköt om er!

1 kommentar:

  1. Ert pepparkakshus är JÄTTEFINT! Ännu mera gillar jag att barnen fortfarande kommer hem och gör det. Så mysigt och så underbart ❣️
    På villa sjöstrand händer det verkligen grejer och jag hoppas våren är på väg och att det blir många fina dagar för er vid havet❣️
    Kram Syss ��

    SvaraRadera