mÄndag, september 14, 2020

En helt fantastisk helg....

 har vi bakom oss 💖

Olika fester och familjemys Àven om vi fixat och donat pÄ i köket alla tillsammans...

 Dopet och dopfesten blev sĂ„ fin 💖
Jag var sÄ lycklig igÄrkvÀll över hela denna helg!

Sen Àr det konstigt att glÀdje och sorg alltid gÄr hand i hand... SÄ de lyckligaste dagarna sköljer samtidigt sorgen över en som en chock. Jag var sÄ lycklig och satt pÄ soffan dÄ plötsligt sorgen sköljde över mej och jag bara grÀt pÄ kvÀllen efter dopet. Jag skickade en bild till min syster frÄn pappas sista dagar dÀr min hög gravida dotter satt och höll hans hand. Samtidigt som jag skrev till syster....varför fick inte pappa uppleva sitt första barnbarns barn??? Och varför grÄter jag pÄ en av de lyckligaste dagarna pÄ detta Är???

Och syster svarade snabbt som bara den.....Men det Ă€r vĂ€l klart?! Sorgen och saknade blir mer pĂ„taglig sĂ„dana hĂ€r dagar dĂ€rför att han borde ha varit mer er idag 💖

Senaste natten sov jag sÄ dÄligt och lillebror startade resan tillbaka tidigt pÄ natten sÄ imorse meddelade jag maken och storebror att ikvÀll efter jobbet skall jag bara sova pÄ soffan!! Nu blev det inte riktigt sÄ utan jag tvingade mej ut och klippa grÀset och plocka bort alla Àpplen under ÀppeltrÀden. Men nu skall jag verkligen ta tidig natt!

1 kommentar:

  1. Oj vad jag Ă€r glad för er skull att ni fick en super mysig helg tillsammans ❣️

    SvaraRadera