måndag, maj 25, 2020

Nu en vecka vinter semester...

och vädret är toppen såhär långt...
 till och med maskrosorna är vackra 😍
Jag behöver verkligen denna vecka med semester nu känner jag!
Tibbe och jag trivs med att ta det lugnt och njuta..
Men...
Otto har aldrig några planer på att vila...
Kanske har jag glömt hur det är att ha valp, men
han är.....nä, det går inte att beskrivas.. han måste upplevas...
Dock har han många ansikts uttryck som får oss att brista ut i skratt.
Idag har han trivts bra då jag varit ute och tvättat
balkongen och terassen, hoppas på fint väder imorgon
så jag får olja in och måla.
När jag tvättade lekstugan tänkte jag på vilken 
underbar make jag har, denna lekstuga byggde han 
då jag flyttade in med dottern 💖
Nu ska jag måla den så kanske jag fixar den 
på insidan nästa år!
 
Imorgon utlovas också vackert väder, 
njut och ha det gött alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar