fredag, september 16, 2016

En kväll.....

 kände jag mej riktigt trött!
Hittade inte riktigt gnistan....
som att gå i uppförsbacke med dålig kondition!!
Kort sagt en dålig dag!
Så...
Tibbe och jag for till skären och satte oss på terrassen,
och njöt av den vackra höstkvällen.
Det bästa med en dålig dag är att den går över =)
Och när jag tittar på alla foton i telefonen så ser jag
att mina dagar och veckor består inte enbart av
arbete, växthus eller matlagning!
Mycket roligt ryms också med =)
En dag fick jag umgås med systers minsting.
Och när vi hämtade den äldsta brodern från dagis
besökte vi simstranden där han gått på simskola =)
(Det var jag som ville dit eftersom jag aldrig varit dit förr)
 
 Och senaste lördag hade mellan brodern 2-års kalas =)
 Och söndag uppvaktade vi en ungdomlig 70-åring?!
Eller fyllde hon 50?
Och efter det första misslyckade försöket att få ett 
blomskott av systers "kinaros" (det skottet dog)
så har jag nu ett nytt som slagit ut i så underbar vacker blomma!
Men just nu njuter jag av brasan på villan och 
fullmånen som blänker på vattnet utanför!

 Ha det gott alla goa som kikar in!

2 kommentarer:

  1. Alla har vi våra dåliga dagar, men som du sa, de går ju över.
    Livet är ju oxå fyllt av många underbara saker. Å det är ju de små tingen i livet vi kan glädjas över. Kram på Dej!

    SvaraRadera
  2. Ja du har så rätt alla dagar är verkligen inga bra dagar men de går som tur är över!
    Tusen tack att du hade dem <3 och O väntar redan på nästa gång moss kan kom å hämta!
    Ha det bra nu världens bästa syss <3

    SvaraRadera