måndag, mars 17, 2014

Jag gillar överraskningar....

om de är positiva...
och idag fick jag en 40-års present i efterskott! 
Det var riktigt härligt doftande hygien produkter :)
Och en peng att köpa/göra vad jag vill för,
kanske jag skall satsa på fotvård till sommaren,
eller någon form av massage/spa som jag inte prövat.
Eller gå ut och äta med familjen.
Eller en hotell övernattning med maken, 

det var med några "badbomber" att sätta i badet
och jag har ju inget sånt hemma. :)
Vem vet, jag gillar att fundera på saken,
och drömma mej bort :)

Hoppas ni också haft en positiv dag idag!

2 kommentarer:

  1. Härligt med överraskningar! Nu får du fundera och drömma tills du bestämmer dig:-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Vacker förpackning dessutom ;) Säkert hittar du på något för pengarna, de står ju sig ;) Ha det bäst!

    SvaraRadera