torsdag, oktober 31, 2013

Hade gäster igårkväll.....

och måste nog erkänna att detta är ett av de vackraste
födelsedagskorten jag någonsin fått.
Det var dessutom hand gjort.
Så otroligt vackert!
Och för att uppdatera mina närmaste släktingar
så har jag fått mumin vinter säsongsmuggen 2013!
 
Ha en skön torsdag allihopa!
Veckan går mot sitt slut och imorgon kommer maken hem
efter en veckas rehabilitering.
Dottern kommer hem en sväng men som ungdomar är
åker hon vidare norrut(igen) över helgen.
Man får vara tacksam för de stunder de sticker in och säger HEJ! :)

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig. Det var ett helt underbart födelsedagskort. Å mumin muggen var oxå helt ljuvlig. Och med ungdomarna får man allt vara glad för de stunder de har tid för en.

    Ha ett riktigt härligt veckoslut!
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Så vackert och romantiskt kort du fått :)
    Muggen är också fin, det är något skilt med vintermotiven, fast i mitt huvud kretsar just nu: Stinky, Morran och polisen, resten har passerat för längesen, minnet är bra men kort ;)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera