lördag, juli 06, 2013

Varför lyckas man alltid....

med sånt här då man har bråttom?
 Bara att börja om med en ny kaka...
 
Jag skall också ha med 21 påsar popcorn, 
men efter 6 påsar gav micron upp kontraktet med mej...
Tur att vi har en micro i växthus kafferummet!

Denna helg är det tomatkarneval i vår stad
och det är roligt att se stan blomma upp för en helg.
Det enda jag kom hem med från karnevalen igårkväll var
 
en chokladbatong med flingsalt på från cafeväninnan.
Och den var himmelsk god, mums!
Ett glas vin till hade varit perfekt,
men jag var så trött så jag somnade på soffan.
Nu hoppas jag på fint väder idag och god karneval stämning
och många kaffegäster vid tenniscentret :)

1 kommentar:

  1. Visst är det typiskt att allt skall gå på tok när man har bråttom.
    Härlig stämning på Tomat karnevalen!
    Vi avstod från den idag, var bara dit igår kväll.

    Ha det gott och njut av sommaren!

    SvaraRadera