fredag, juni 21, 2013

Önskar alla som kikar in en trevlig midsommar!

Idag är det 10 år sedan "gubben" och jag sa JA till varandra i kyrkan! :)
Och som sagt kärleken är en sån sak som växer ju mer man slösar med den!
Det betyder inte att man går på rosa moln 365 dagar i året,
men det var ju i nöd och lust vi lovade varandra :)
Och man behöver motgångar för att uppskatta det goda i livet.
Varför jag förklarar det är för att en gång då jag sa
 att jag älskar min man lika mycket än idag så fick jag frågan om jag 
satt på ett rosa moln hela tiden. :)
Men nej vi lever i verkligheten och delar
både de goda och dåliga dagarna.
Men jag skulle inte byta ut min man,
inte ens de dåliga dagarna :) 

Trevlig midsommar allihopa!

1 kommentar:

  1. Trevlig midsommar till Er också!
    Inte visste jag att ni har samma bröllopsdag som oss. Vi firar 39 år
    idag och som du säger alla dagar har inte varit som att sväva på moln i det blå, men jag älskar fortfarande min man lika mycket som för 39 år sedan. Livets stormar ger starkare rötter och det ät i motgång som man stärker sitt förhållande ännu mer.

    Njut av midsommaren!

    SvaraRadera