söndag, maj 05, 2013

Söndagskväll igen...

2 dagars shopping,
kaffegäster som hade med sej kaffedopp
är summan av helgen :)
Första dagen åkte jag o dottern runt och titta på möbler,
vi köpte...
en köksklocka!
Sen tyckte vi att vi kan lyfta in de gamla möblerna igen :)
Andra dagen var det klädshopping på listan,
 vi lyckades pricka av flera saker av listan,
studentklänningen beställd,
min klänning klar,
svarta jeans till killarna,
vårskor till killarna,
vårjacka till storebror.
Och JAG insåg att jag verkligen inte trivs att springa i affärer!!
Är det tant varning?

3 kommentarer:

  1. Nä,de kan inte va tantvarning..Jag gillar det inte så mycket numera o jag e yngre än dig..(Fniss)Men låter ju bra iaf att ni fick kläderna handlade!/Anette

    SvaraRadera
  2. Anette, vi har tyvärr pappan kvar men han va inte med och så funderade jag på kavajer till killarna, men det får bli en annan fråga...

    SvaraRadera
  3. Låter super bra det där!
    Och att shoppa harjag ALDRIG gillat! (alltså kläder)
    /syster

    SvaraRadera