söndag, maj 12, 2013

Har börjat...

 torka ur köksskåpen och tvätta alla köksprylar!
Ska bli mest skönt att få städa bort allt ur sovrummet,
för det känns nästan som ett förråd nu...ännu...
Men det som gjort mej mest glad då jag gått och lagt mej om kvällarna
och tittat på vitrinskåpet är faktiskt denna fantastiska Lilla My kanna.
Åh, vad jag gillar denna serie!
Nu ska den få flytta in i köket igen :)

Jag är också glad att vi inte köpte nytt matbord,
för nu har maken klätt om stolarna med nytt tyg idag,
och det blev bättre än jag vågade hoppas på då jag köpte tyget.
Men de bilderna finns i kameran som jag glömde hos mina föräldrar ikväll...
 Oj, klockan har passerat midnatt,
dags att gå och lägga sej om man skall orka jobba imorgon.
Trevlig Morsdag alla mammor imorgon!

1 kommentar:

  1. Låter bra detta!Å,va fin kannan är,var har du hittat den?//Anette

    SvaraRadera