onsdag, januari 09, 2013

Lat som jag är....

slängde jag ut julgranen på trappan då den skulle ut, 
och där står den ännu,
men fin är den där den står :)
I år hade vi den vackraste granen vi någonsin haft,
vi satte in den lördagen före julafton.
Den luktade väldigt stark och på söndag insåg vi att alla barr lossnade
trots att vi vattnat den.
Så ut med den, och den nya granen hämtade maken 
bakom uthuset, det tog max 5 min.
Men bra blev det ändå :)

I övrigt har jag haft 2 jätte intressanta skoldagar,
vissa dagar känns otroligt givande. Härligt! :)
 

4 kommentarer:

  1. Vad vacker granen är där den står helt naturell/mor

    SvaraRadera
  2. Haha jag tyckte din gran var så fin så i riktig vinter skrud! Tusen tack för ikväll!!!!
    /syster

    SvaraRadera
  3. Kul att du börjat blogga igen!Å jag är såålycklig över min fina lykta!Används flitigt..(Vi fick nog annars glaset att passa.)//Anette

    SvaraRadera
  4. Anette vad glad jag blir om ni fick glaset att passa och att du gillade den! :)

    SvaraRadera