söndag, januari 06, 2013

God fortsättning på 2013!

Julen kom och gick med racerfart.
Nyåret och jullovet likadant!
 Imorgon ska barnen tillbaka till skolan.
Med tanke på hur länge dom sovit på morgnarna
så hoppas jag verkligen dom håller sej vaken på lektionerna.
Själv slängde jag ut julgranen ikväll och lovade mej själv
att nästa år ska jag ha en plastgran som inte barrar.
(Fast det säger jag väl alla år då jag dammsuger bort barren av golvet)
Och hemtelefonen är nu ett minne blott,
den har vi sagt upp från nyår.
Annars är allt som vanligt hos oss :)

Hoppas ni alla får ett härligt år 2013!

1 kommentar:

  1. Vi kastade ut vår plast gran idag med.fast vår gran är plast så barrar den ändå!!! GRRRR!!!!
    Ja då våra ungar har barnbarn så går de på museum och vissar vilka telefoner deras föräldrar hade som barn....oj oj vad tiden utvecklas fort!
    /syster

    SvaraRadera