måndag, augusti 29, 2011

Länge sen sist nu igen!

Det är växthus, jordbruk, läxläsning, fotboll, tennis, och jakten. Med andra ord inget nytt, vi är in i rutinerna igen. Eller jo, lillebror var på sin första scout träff ikväll. Han tyckte det verkade intressant så få se då om intresset håller i sej. Och min fysioterapeut rekommendera att jag skulle pröva på pilates så det har vi också prickat in i almanackan.Det blir spännande jag har ingen aning om vad det innebär, fast det kanske är tur?!

Och se på Tibbe hur nyfiken han är!!
Jag fick present av dottern och Tibbe var riktigt galen, han skulle vara med och kolla vad som fanns i paketet.
Det var en jätte fin tavla! Lär finnas med andra texter också sa hon. Jag gillade denna och vet precis var jag skall placera den.
Och så fick jag muminmuggen LOVE av storebror. Oj vad glad jag blev, jag skall ha dem till kaffemuggar. Dom är rysligt vackra och har perfekt storlek!
Nu dags att börja fundera på att lägga sej, det är en ny dag imorgon...
och jag önskar alla
En trevlig vecka!

4 kommentarer:

  1. Åh,vilken fin tavla!Muminmuggen är min favorit,alltså love..Kanske man ska börja samla..//Anette

    SvaraRadera
  2. Ja Anette, perfekta kaffemuggar.
    Och visst är dom tjusiga??
    Men jag SKA använda dem bara jag får några till...

    SvaraRadera
  3. Trevlig vecka ditåt med...//mor

    SvaraRadera
  4. vilka fina pressenter!
    Trevlig vecka till dig med,fast nu får jag säga trevlig helg ;)
    // anki

    SvaraRadera