fredag, februari 11, 2011

Jag tycker att jag just...

skrev Grattis Oscar på din 1 månaders dag men idag får jag skriva:

Grattis på 2 månaders dagen! (fast nu har klockan passerat 12 så nu blir det fel datum)

Ikväll har jag haft äran att få passa lillen medan föräldrarna var och handlade! Åh, han är så gosig mosters lille skrutt!

Och det är så mysigt att se hur dom "stora" killarna vill mysa med honom.
Då storebror och hans kompis kom hem från klassfesten så var dom också och gosade med Oscar. Annars är det fart i dem och dom brottas gärna, men med den lille är dom alldeles försiktiga.
Mina egna 3 barn tycker det skulle vara så mysigt att få ett lilla syskon!!
Dom kommer tyvärr att bli besvikna.

Men vi uppskattar och är tacksamma att vi ibland får låna lille skrutten!

Trevlig helg till er alla!

1 kommentar:

  1. och tusen tusen tack för att ni passade honom! Ni är fö goa!!!!!
    Ja det var verkligen mysit att se killarna gosa så med skrutten!!!
    p.s mosters filt älskade vi..nu tittar vi till vänster på den fina rosa rutan!!! (och så säger vi förlåt,det blev för vilt så den är nu även invigd!)
    ha en bra dag!

    SvaraRadera