tisdag, juli 13, 2010

Datorstrul igen...

Dottern sa en dag att det är onödigt att jag har en blogg om jag aldrig uppdaterar.
Men sommaren bjuder på så många andra roliga saker att göra så bloggen blir lite åt sidan satt.
Nu har jag dock en liten ofrivillig paus, hårddisken i min datorn har gett upp.
Känns lite taskigt för där finns ju alla foton, för visst fotar jag däremellan också för att ha bilder då jag ska skriva ett inlägg.

Nu lånar jag killarnas gamla slöa dator som ingen vill använda annars, och plötsligt köar alla till denna gamla skrutt.
Men nu är det sommar och sol och ett fantastiskt varmt väder, så nu hoppas jag alla som kikar in njuter för fullt! Det är ju detta vi längtar efter sen då det är -20 grader i vinter.

Ha det gott alla!

2 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan!
    Ni har nog flera år på er ännu innan pojkarna blir för stora för Legoland! G är ju snart 12 och han trivdes jättebra. Vi var ju där en och en halv dag, vi skulle inte hunnit med allt annars.
    London låter bra det också :) Fast dit vill jag helst åka med bara darlingen ;)

    SvaraRadera
  2. Hoppas din dator snart är fixad!

    SvaraRadera