söndag, oktober 26, 2008

Nu kan jag inte hålla mej...

Nu är klockan omställd till vintertid igen och det betyder mörkare och längre kvällar! Och då tar jul längtan och jul planeringarna vid, åtminstone för mej!
Jag sitter och tittar i olika jultidningar och fantiserar mej bort, har mera planer än vad jag hinner förverkliga. Om jag får en stund ledig så sätter jag mej ner och syr några korsstygn på julbonaden. Och barnen har redan börjat fråga när vi skall börja dricka glögg.
Jag älskar julen!
Tomtemor och tomtefar på bilden är handgjorda av min dotter, jag fick tomtemor och maken fick tomtefar ifjol som julklappar. Hon hade gjort dem tillsammans med sin farmor, absolut min favorit julklapp ifjol.

3 kommentarer:

  1. här är en till som längtar till julen!!
    tomtarna är urfina som dottern din gjort! //syrran

    SvaraRadera
  2. du har blivit utmanad...mer info på min sida=O)

    SvaraRadera
  3. gillar tomteparet som J gjort :)//mor

    SvaraRadera