onsdag, februari 14, 2024

Det blev ingen.....

 reseberättelse om vår fina resa....
Livet kom emellan 😊 (som oftast)

Från nyåret har jag gått tillbaka till min heltidstjänst,
sen jag får se var jag landar och vad jag klarar av (eller vad jag vill😄)

När jag kom på jobb igår till natten insåg jag att jag
hade en skolning idag kl 13-15 och en av fördelarna efter pandemin
är väl ändå att detta kan fixas på distans?! 
Man behöver inte vara fysiskt närvarande....
Det är okej att komma hem och gå och sova 
och sätta väckning 15 minuter
innan skolningen börjar.....
Logga in och sitta där med rufsigt hår i nattlinne och 
högljutt sörpla i sej dagens första kaffe 
(bara man kommer ihåg att stänga av kameran och mikrofonen😉) 
Sen kryper vi ner tillbaks i sängen 😻

Idag är det vändagen 💖 
Vi firar inte märkvärdigare än att vi är snälla mot varandra 😉
Det är också första dagen i fastan inför påsken....
Så jag är snart rätt i tiden igen 😂
tänkte jag idag då ögonen föll på ytterdörren med påskharen 😂
Den har hängt där sen påsk....Fast minns inte vilken påsk 😂

Detta var verkligen inget intressant,
jag bara kikar in med glimten i ögat för att önska alla en....

Trevlig vändag 💖
Var snälla mot er själva och varandra 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar