torsdag, juli 08, 2021

Redan har vi landat en vecka in .....

 i juli đŸ˜Č
Det Àr sommar och sol och otroligt varmt....
och torrt i naturen....
Vi skall verkligen inte klaga men regnet som föll
igÄrkvÀll och under natten behövdes verkligen...
(solnedgÄng pÄ vÀg ner till skÀren)

Detta Ă€r en tid dĂ„ jag jobbar eller njuter 😂
TrÄkiga mÄsten fÄr man ta itu med senare....
Veckan som gÄtt har bjudit pÄ...
torsdag... en lunch date med en vÀninna,
fredag...1-Ă„rs kalas... (the best)
lördag.... syster frÄgade om vi kunde skjutsa henne o maken
till stor stan, jag tog maken med och vi for och avnjöt en 
god Halloumi hamburgare pÄ hemvÀgen,
söndag.... blev bjuden pÄ fantastik god middag hos svÀgerskan,
mÄndag.... trÀffade makens slÀktingar pÄ vÀxthus restaurangen
och avnjöt en underbar lunch.
(TĂ€nk att palmer finns hĂ€r ocksĂ„ 😃 men sĂ„ Ă€r det ju en unik
restaurang mÄ jag sÀga)
tisdag.... krafterna börjar sina och jag har sovmorgon o vilar
innan kvÀllsjobbet.
onsdag... dottern o lillen kommer pÄ lunch till villan.
Och pÄ kvÀllen promenerar jag ivÀg till loppiset pÄ paviljongen.
torsdag.... idag kom jag hem för jag behöver byka 😂
NÀr allt Àr smutsigt Àr det bara att ta tag i mÄsten
och det Ă€r roligt att vara hem en dag och göra lite 
normala sysslor ocksĂ„ 😊

Hoppas ni alla har en fantastisk sommar!

1 kommentar:

  1. Jag Ă€r SÅglad att du Ă€r ledig dĂ„ du Ă€r ledig. Och njuter för det Ă€r ju det man har ledigt för❣️

    SvaraRadera