söndag, februari 02, 2020

Januari kom och gick....

och det var verkligen inte glamoröst.
Lillebror åkte tillbaka till Åland,
storebror åkte in i millin.
Och pappas behandlingar fördröjdes av nya undersökningar...
Lillebror skulle ut på praktik och skulle med flyg till Tyskland
där han skulle gå ombord på en båt.
Och visst är ungdomarna duktiga på att ta sej fram,
men jag kände mej som jag var i ständig beredskap
och hela tiden orolig över allt och alla...
Men naturligtvis bjöd januari på en del solglimtar också...
Jag har ju min lilla Tibbe som alltid blir glad då man kommer hem 💖

En del halv färdiga handarbeten har blivit klara...
som mumin sockorna till maken o mej..
Vissa projekt var ju bara att fästa alla trådar.
En söndag hade de besöksdag på millin och vi fick hälsa på storebror 💖
Huset i bakgrunden var stort, men TRÄDET var mäktigt!
Vi har också sovit en helg på villa Sjöstrand och beundrat
både soluppgång och solnedgång 😍 
 
Nu har vi en ny månad framför oss,
och om någon fortfarandes kikar in här önskar jag er 
en fantastisk februari !

Ta vara på stunden här och nu 💖

1 kommentar:

  1. Jag kollar om inte varje dag så varannan dag om du skrivit nåt �� va kul att du skrev! ❣️
    Ha en fin februari du med❤️

    SvaraRadera