måndag, april 29, 2013

Jag tänkte ju visa....

 stenmuren..
men blev så glad då jag kom hem idag och mötte 
hall tapeterna :)
Det är inte färdigt, men på gång...
Och det behövdes en lugn tapet i vardagsrummet,
mellan hallens blommor och kökets mönster tapet.
Kanske blev den pricken över i:et...
för mor min tycker att jag har allt i brun/beige och ingen extra färg klick :)
Men då kan jag ju inreda med färgklickar om jag vill,
eller så vill jag bara vara beige och tråkig ;)
Vi får se.... 
Förresten är kökets tapet och vardagsrummets tapet samma,
samma färg och struktur men kökets har mönster på sig dessutom.
Eftersom man ser matbordet från vardagsrummet 
så tänkte vi att det blev som en fondvägg... :)
Ha en skön måndagskväll!

Förresten krånglar det ännu att sätta upp bilder,
men kanske jag börjar ha min kvot fylld?!
Jag hittar ingenstans där man kan se hur mycket utrymme man har kvar.

1 kommentar:

  1. Oj nämen va fint det blir!!!
    Nu vill jag verkligen börja komma och kolla!
    Nja det skulle ju ha varit chock vc:n vi tala om det skulle ha fått folk att dra av hehe.
    Nä det är bra som det är, det är ju du! ;)
    / sys

    SvaraRadera