tisdag, juni 02, 2009

Det kom ett brev...













i postlådan idag.
Jag är godkänd i slutprovet!!! Så nu får jag bara vänta på betyget, men dom får vi troligtvis i höst.
Nu är det sommarlov!!
I helgen firade vi barnens skolavslutningar.
Och hade storebrors 9 års kalas.
Nu går pojkarna i simskola i 2 veckor.
Och storasyster är på konfirmationsläger denna vecka.

Väninnan A tyckte jag kunde ha mera bilder på Tibbe, och vad kan väl bli mera somrigt än dessa??
En yrvaken Tibbe som njuter i skuggan.

Nej, nu skall jag ta en dusch. För medan killarna är på fotbollsträning ikväll skall jag gå och uppvakta makens faster som fyller 87 år idag. Stort GRATTIS till henne!!

Ha det gott alla och kom ihåg... NJUT av sommaren! Hösten kommer fortare än vi tror..

3 kommentarer:

  1. Håller med din väninna A...mera TIBBE-bilder ;) //mor

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!!!Ja sa ju att du skulle fixa det!
    Tibbe bilder är alltid uppskattat ja tack!

    SvaraRadera
  3. Förresten...STORT GRATTIS till godkännandet (glömde säga det; den där TIBBE förvillar både syn o tankar på en... ;)//mor

    SvaraRadera